Co to je FÉROVÁ HUDBA?
Dnes je trendem vytvářet hudební kulisu z tzv. no-name hudby (hudba neznámých umělců), která je často méně kvalitní a vyplácení autorů a interpretů není transparentní.
Cílem projektu Férová hudba je informovat o této problematice a vysvětlit, že je "normální" platit za komerční využívání kvalitní hudby. Tyto peníze jsou nejdůležitější pro autory, kteří do vytváření kvalitní hudby investují nemalé náklady, ať už časové nebo finanční.
Aby bylo vše maximálně transparentní, tak je důležité zasílat seznamy užité hudby (playlisty) kolektivním správcům, což slouží k následnému vyplácení autorů a interpretů.
Jedním z vedlejších cílu Férové hudby je podpora lokálních tvůrců. Toho lze docílit tím, že se v komerčních prostorách bude hrát převážně tvorba českých umělců.
Za projektem stojíme my, Mood Media, protože se přesně tímto tématem (smyslový marketing) komerčně zabýváme:
-
snažíme se vytvářet hudební kulisu kvalitně, a to na základě více marketingových faktorů a 80leté zkušenosti, kde vyplácení autorů a interpretů je díky pravidelnému zasílání playlistů kolektivním správcům TRANSPARENTNÍ a FÉROVÉ
-
předně se soustředíme na podporu lokální hudební scény, protože věříme, že je kvalitní a dokáže držet krok se světovou scénou a zároveň je NAŠE a připomíná nám, kde jsme DOMA
-
díky celosvětové síti poboček Mood, ale i našich klientů, se naše lokální hudba hraje i v zahraničí
-
jsme nejstarší společností na světě zabývající se hudební kulisou
-
působíme na trhu přes 80 let v 64 státech světa s více než 8 milionovou databází písní a 160 DJs z celého světa
Detailní fungování odměňování najdete na stránce Jak to funguje.
Ukázka férového playlistu, které pro naše klienty připravujeme:

